17-26 lipca
GRUPA 6-12 - nabór zakończony
17 lipca, 10:00-14:00 – CIAŁO, ZMYSŁY - Justyna Cichońska
18 lipca, 10:00-14:00 – CIAŁO, ZMYSŁY - Justyna Cichońska
22 lipca, 10:00-14:00 – MÓJ WŁASNY T-SHIRT - Bartosz Nowak – PROSZĘ PRZYNIEŚĆ 1-2 T-SHIRTY (KOSZULKA) BEZ NADRUKÓW
23 lipca, 10:00-14:00 – OGNISTE PTAKI I KOSZULKOWE LOVE - Justyna Klimek
Podzas warsztatów tchniemy nowe życie w sfatygowane skarpetki i T-shirty (proszę przynieść z domu). Skarpetki zamienimy w ogniste ptaki, które oprócz urody zyskają także walory zabawowe. T-shirty poprzez cięcia, wiązania i sploty może staną się hitem modowym tegorocznych wakacji.
24 lipca, 10:00-14:00 – DYNDAŁKI, POWIEWAJKI I ŁAPACZE SNÓW - Justyna Klimek
Podczas warsztatów dzieci poznają podstawowe węzły makramowe, będą miały okazję wykonać ozdoby do domu, na taras lub do ogrodu. Jako budulec posłużą nam głównie materiały naturalne (szyszki, pióra, patyki, kamienie) lub przedmioty przyniesione przez dzieciaki - koraliki, kółka, kapsle, korki, guziki itp.
GRUPA 12-99
25 lipca, 10:00-14:00 – TWORZENIE GIER PLANSZOWYCH - Piotr Milewski
O czym są warsztaty?
Nasze warsztaty dzielą się na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Podczas teoretycznej prowadzący przedstawi podstawy projektowania gier: sprawdzone metody zgodne z najnowszymi trendami i najskuteczniejsze sposoby wykorzystania ich w praktyce. W części warsztatowej stworzysz własną grę - od podstaw do szczegółów i pod czujnym okiem eksperta.
Jak projektujemy? Skupiamy się na procesie, nie na grze. Poznasz m.in. metodę Podwójnego Karo i metodę białej kartki, systemy bottom → up i top → down design oraz inne; ich zastosowania, kolejne kroki w przygotowaniu różnego rodzaju projektów i w końcu przygotujesz samodzielnie grę.
Co projektujemy? Omówimy typy gier planszowych i to, jak je tworzyć: proste gry, zaawansowane karcianki i planszówki, estetykę, mechanikę i ich wzajemne zależności.
Dla kogo projektujemy? Poznamy najważniejsze grupy docelowe na polskim i europejskim rynku i najtrudniejsze dla projektantów gatunki gier, skupiając się na edukacyjnych i szkoleniowych oraz grach dla niewielkiej liczby uczestników.
Co zyskujesz?
Na warsztatach nauczysz się, jak skutecznie projektować gry od zera i ulepszyć te projekty, które czekają w Twojej szufladzie na dokończenie. Dzięki wskazówkom profesjonalisty znajdziesz i zlikwidujesz błędy, ocenisz szanse swojej gry albo projektu w perspektywie rynkowej, a przede wszystkim poszerzysz i lepiej zorganizujesz swoje umiejętności. Po warsztacie nie tylko wyjdziesz pozytywnie zmęczony, ale też zyskasz wiedzę o profesjonalnym projektowaniu gier - koniec pracy “na czuja”! - i wskazówki na temat dalszego jej poszerzania zależnie od zainteresowań.
Piotr Milewski jest starszym wykładowcą w Katedrze Badania i Projektowania Gier (Gamedec) Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, specjalizuje się w grywalizacji, zarządzaniu projektami, projektowaniu edugier, gier miejskich i planszowych. Ma doświadczenie korporacyjne jako project manager. Z zawodu projektant gier i aplikacji, hobbystycznie organizator i współorganizator eventów branżowych i fanowskich. Redaktor, autor artykułów naukowych na temat gier i edukacji w prasie i publikacjach branżowych. Założyciel i prezes Stowarzyszenia Twórców Gier FunReal.
26 lipca, 10:00-14:00 – GRAFFITI, SZABLONY, T-SHIRTY - Bartosz Nowak – PROSZĘ PRZYNIEŚĆ 1-2 T-SHIRTY (KOSZULKA) BEZ NADRUKÓW
Zgłoszenia prosimy składać telefonicznie: 788 365 737
Liczba miejsc ograniczona
Wstęp wolny